امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 6, 2023

Creator CRM company Pico rebrands to Hype, raises $10 million

Creator CRM company Pico is now rebranding as Hype and launching Hype Kits, which are pre-designed web templates for different kinds of creators looking to build a landing page. The company is also ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=642f3f37dc0240c2b966b30f7913786b&url=https%3a%2f%2fnews.yahoo.com%2fcreator-crm-company-pico-rebrands-140020702.html&c=13360479055478642059&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment