امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 11, 2023

SugarCRM Awarded Exemplary in the 2023 Ventana Research Customer Experience Management Value Index

SugarCRM, provider of the award-winning AI-driven CRM platform, today announced it has been named an Exemplary vendor in the 2023 Customer Experience Management Value Index, from Ventana Research, a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63bf301e7e2c4088b8d662c81ed655ee&url=https%3a%2f%2fmarkets.buffalonews.com%2fbuffnews%2farticle%2fbizwire-2023-1-11-sugarcrm-awarded-exemplary-in-the-2023-ventana-research-customer-experience-management-value-index&c=7119360519913735429&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment