SugarCRM, provider of the award-winning AI-driven CRM platform, today announced it has been named an Exemplary vendor in the 2023 Customer Experience Management Value Index, from Ventana Research, a ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63bf301e7e2c4088b8d662c81ed655ee&url=https%3a%2f%2fmarkets.buffalonews.com%2fbuffnews%2farticle%2fbizwire-2023-1-11-sugarcrm-awarded-exemplary-in-the-2023-ventana-research-customer-experience-management-value-index&c=7119360519913735429&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment