The newly formed company, created through a merger that include a St. Louis-based firm, is hiring for new roles as it expands its technology.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63d97ffc96df43e79c5cdf0323b0e41f&url=https%3a%2f%2fwww.bizjournals.com%2fstlouis%2fnews%2f2023%2f01%2f30%2fsenior-living-software-firm-to-expand-after-merger.html&c=14733411474249799497&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment