امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 11, 2023

How to Turn One-Time Holiday Buyers into Brand Loyalists

The beauty of the retail industry today is the number of options for brands to connect with customers. Some may argue there are too many options. Brands once had the challenge of getting customers to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63bf4ba4b40f4cdd82daa41e0b58d194&url=https%3a%2f%2fwww.retailtouchpoints.com%2ftopics%2floyalty%2fhow-to-turn-one-time-holiday-buyers-into-brand-loyalists&c=8100751472685676420&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment