امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 24, 2023

How EHR Integrations Can Tailor Patient Outreach for Value-Based Care

In the shift toward value-based care, many healthcare organizations are looking for EHR integrations to support population health initiatives and optimize patient outreach. Take Henry Community Health ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63d045b754544d7894dc54a20f52b253&url=https%3a%2f%2fehrintelligence.com%2ffeatures%2fhow-ehr-integrations-can-tailor-patient-outreach-for-value-based-care&c=4973022174053935181&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment