امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 17, 2023

Trends, tests and technology: Giving power to the marketer in 2023

But with Emarsys research finding that over a quarter (26%) of 2021 marketing predictions never came true, I’d rather focus on trends that will help marketers in 2023 – so let’s take a look! 2022 was ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63c742e92e6642008834037a73a65450&url=https%3a%2f%2fwww.marketingdive.com%2fspons%2ftrends-tests-and-technology-giving-power-to-the-marketer-in-2023%2f640196%2f&c=12050262556086837572&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment