امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, January 15, 2023

MEA Cloud Integration Market by Solution, Integration Type, Application, Industry & Country – Forecast 2022 to 2032

With a projected CAGR of 15.2% from 2022 to 2032, the MEA cloud integration market is expected to generate revenues of US$ 835.8 million by 2032 from a total of US$ 178.2 million in 2021. A system of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63c4678b5bcd4a96a39e585863c404e8&url=https%3a%2f%2fwww.fmiblog.com%2f2023%2f01%2f13%2fmea-cloud-integration-market-by-solution-integration-type-application-industry-country-forecast-2022-to-2032%2f&c=9676304255656464265&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment