امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 26, 2023

Performance Max for B2B: 4 best practices

While B2B is not broadly impacted by the move to PMax, it's best to learn the ins and outs before Google takes away other campaign options.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63d320b1eb57495f80a31f93ddd1b939&url=https%3a%2f%2fsearchengineland.com%2fperformance-max-b2b-best-practices-392158&c=13231135089942507645&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment