امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 24, 2023

SugarCRM Debuts New Digital Self-Service Capabilities

SugarCRM, provider of the award-winning AI-driven CRM platform, today introduced powerful new digital self-service capabilities to help business-to-business sellers keep pace with customer demands. Ac ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63d061fabe1449a39055a5dc887afc0e&url=https%3a%2f%2fwww.cmswire.com%2fthe-wire%2fsugarcrm-debuts-new-digital-self-service-capabilities%2f&c=10860295797315803993&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment