امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 25, 2023

Data You Can Use: How To Unlock The Potential Of First-Party Data To Win In A Phygital World

As demand for phygital retail grows, retailers will need to create spaces, products and services that allow customers to experience the brand, not just buy from it. One way to do this is for ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63d1c0f038a948be9a18178936b3655b&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbestechcouncil%2f2023%2f01%2f25%2fdata-you-can-use-how-to-unlock-the-potential-of-first-party-data-to-win-in-a-phygital-world%2f&c=3802627524843114511&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment