امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, January 15, 2023

Web3 Gets Real: Trends & Strategies Shaping The Luxury Retail Roadmap For 2023

If 2022 was the year of web3 hype, 2023 will be the one where things get real. So says Pierre-Nicolas Hurstel, CEO of web3 solutions platform Arianee whose brand partnerships include the Richemont ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63c491ae26b64c6285bc44f3f1af8880&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fstephaniehirschmiller%2f2023%2f01%2f13%2fweb3-gets-real-luxury-retail-trends-in-2023%2f&c=15256074581572643903&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment