امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 18, 2023

Goldman Sachs’ Bull Case Sees S&P 500 Rebounding 12% in 2023 — Here Are 3 Stocks to Bet on It

After 2022’s inflation-driven market meltdown, 2023’s bogey number 1 appears to be the fear of a global recession. However, Sharmin Mossavar-Rahmani, CIO of Goldman Sachs’ wealth-management segment, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63c894bd12df4811aba2f3852cd4fbda&url=https%3a%2f%2fnews.yahoo.com%2fgoldman-sachs-bull-case-sees-005225898.html&c=16362302166098170125&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment