امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 12, 2023

New Salesforce for Retail Innovations Help Personalize Every Shopping Moment

New research shows 65% of consumers will remain loyal to companies if they offer more personalized experiences SAN FRANCISCO, /PRNewswire/ -- Salesforce [NYSE: CRM], the global leader in CRM, today ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63c0b95d1f254ce9b276ee9a5051c957&url=https%3a%2f%2fit.tmcnet.com%2fnews%2f2023%2f01%2f12%2f9742646.htm&c=2698510429170961269&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment