New research shows 65% of consumers will remain loyal to companies if they offer more personalized experiences SAN FRANCISCO, /PRNewswire/ -- Salesforce [NYSE: CRM], the global leader in CRM, today ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63c0b95d1f254ce9b276ee9a5051c957&url=https%3a%2f%2fit.tmcnet.com%2fnews%2f2023%2f01%2f12%2f9742646.htm&c=2698510429170961269&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment