Global Telecom CRM MarketNEW REPORT 2023 presents an exclusive overview of the current market situation and forecast ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63d19727cc3c4731baf696cf3d037ba6&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2flatest-report-on-telecom-crm-market-trends-estimation-of-size-share-cagr-industry-top-players-cagr-and-swot-analysis-2023-2029-2023-01-25&c=14429474401869882843&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment