امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 24, 2023

Why dealerships need first-party data to thrive in a digital world

First-party data is information that’s collected directly from consumers through interactions with a dealership's website, other digital properties, or in-person interactions ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63d07da0ce1f48e1b013ebbb04084d6a&url=https%3a%2f%2fwww.cbtnews.com%2fwhy-dealerships-need-first-party-data-to-thrive-in-a-digital-world%2f&c=9279247239175565090&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment