امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 19, 2023

The Dogged Pursuit of Sales Leads at All Costs Does More Harm Than Good

Creditsafe Study Finds 44% of US Sales Managers Would Still Pursue Prospects with Track Records of Late Payments & Poor Business Credit Scores. ALLENTOWN, Pa., Jan. 19, 2023 /PRNe ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63ca1e1d3c214c92915c786a2a65e091&url=https%3a%2f%2fit.tmcnet.com%2fnews%2f2023%2f01%2f19%2f9745880.htm&c=6113910242549118555&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment