امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, November 25, 2021

THE CORRECT TECHNOLOGY IS BECOMING MORE CRITICAL FOR SALES TEAMS TO COMPETE SUCCESSFULLY

Small and medium-sized businesses may find it difficult to integrate new technology because it seems to be too complicated, sophisticated, or expensive. As a result, a rising amount of companies have ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CE2F76172A9444F2BADDCEBD1A6B28C9&url=https%3a%2f%2fwww.linkedin.com%2fpulse%2fcorrect-technology-becoming-more-critical-sales-teams-digesh-tailor&c=16544531326452025464&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment