ET U.S. online shoppers had spent 7% more than they did at the same time on Black Friday 2020, according to data published by customer relationship management firm Salesforce.com Inc. Initially, ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1BBB776221E5454CAC47F66E25E09337&url=https%3a%2f%2fwww.freightwaves.com%2fnews%2flack-friday-us-sales-up-despite-cost-headwinds-salesforce-says&c=9022106205182453341&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment