امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 26, 2021

Creating a new future: Redeveloping the tribal-museum relationship in the time of NAGPRA

This goal was hindered as some museum officials focused on how to minimize or evade NAGPRA compliance. 2 This reluctance to comply included the fear of losing control over their “best” objects, the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=341FC4C8F09043B6BBC1555FD35CB752&url=https%3a%2f%2fwww.cambridge.org%2fcore%2fjournals%2finternational-journal-of-cultural-property%2farticle%2fcreating-a-new-future-redeveloping-the-tribalmuseum-relationship-in-the-time-of-nagpra%2fF9AC1D80ED27C91D6CD61D006C177B28&c=15016100226491518830&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment