امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 29, 2021

Benchmarks Regain Traction Following Friday's Steep Selloff

T he major indexes recovered some ground today, following last week's Covid-induced selloff. Wall Street took solace in the fact that U.S. President Joe Biden said lockdowns and travel restrictions ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=60FE15EFDACB4588A3E7C9704D55B464&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fbenchmarks-regain-traction-following-fridays-steep-selloff&c=12507029999546347040&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment