امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, November 27, 2021

Preview: What to Expect From Salesforce’s Earnings on Tuesday

Salesforce (CRM) reports 3Q22 on 11/30. Our survey points to a strong qtr w/ 76% of partners who met/beat targets in 3Q, well above 55% in 2Q. In turn, 83% see forward qtr pipeline growth trending ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CC0EB9F29A8E4BB7AFBC94F36CC5C5D9&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fpreview-expect-salesforce-earnings-tuesday-163207386.html&c=13169873467507338233&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment