The rapid adoption of the software-as-a-service (SaaS)-based platforms amid the ongoing work-from-home and online learning trend is expected to have spurred demand for Salesforce’s cloud-based ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C5D36C8F9922421BB105511D9F473F9E&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2frapid-cloud-migration-to-drive-salesforce-crm-q3-earnings&c=5949834168891611603&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment