امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, November 30, 2021

Small, Mid-Size Law Firms Growing in CRM Usage, But Still Behind Other Professional Services

Just 7% of firms said their lawyers actively used customer relationship management (CRM) systems and 12% of firms didn't have a CRM system at all, according to a Ackert, Inc. survey that primarily ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B156FE7F5C4C47059BD6F3D332CB42A7&url=https%3a%2f%2fwww.law.com%2flegaltechnews%2f2021%2f11%2f30%2fsmall-mid-size-law-firms-growing-in-crm-usage-but-still-behind-other-professional-services%2f&c=742193474620989170&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment