امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, November 28, 2021

Weekly Small Cap and IPO Wrap: How did this week’s five IPOs perform?

Before the national holiday winddown, US stocks got a boost on Wednesday with signs of an acceleration in the US economic recovery. Jobless claims (aka ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C790E35DEFCB4D1A8857BB36BB657255&url=https%3a%2f%2fstockhead.com.au%2fnews%2fweekly-small-cap-and-ipo-wrap-how-did-this-weeks-five-ipos-perform%2f&c=9155749287120995454&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment