امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 26, 2021

Patient Registry Software Market Study with data tracker, emerging trends, opportunities and forecast

Patient Registry Market grew at an average yearly rate of around 4 during the timeframe 2018 2020 CRM solutions have become very important for healthcare settings in the present times With rising ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=341FC4C8F09043B6BBC1555FD35CB752&url=https%3a%2f%2fwww.openpr.com%2fnews%2f2476549%2fpatient-registry-software-market-study-with-data-tracker&c=11070479988092483257&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment