امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, November 28, 2021

Black Friday US sales up despite cost headwinds, Salesforce says

ET U.S. online shoppers had spent 7% more than they did at the same time on Black Friday 2020, according to data published by customer relationship management firm Salesforce.com Inc. Initially, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B06052B9CF0247B393DB4F727B988301&url=https%3a%2f%2fwww.freightwaves.com%2fnews%2flack-friday-us-sales-up-despite-cost-headwinds-salesforce-says&c=9022106205182453341&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment