امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 29, 2021

L.A.’s Dramatic Comeback: Theater Shows You Need to Catch This Winter

The curtain is finally rising again on L.A.’s theater scene as local venues debut poignant new dramas along with campy musical revivals. A nineteenth-century romance set to the go-go? We’ve got your ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FE2477B8B37A4405863E4AF5831BB39A&url=https%3a%2f%2fwww.lamag.com%2fculturefiles%2ftheater-performances-you-need-to-catch-this-winter%2f&c=2245441971696053644&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment