امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, November 30, 2021

SC grants Binay plea for split trials

The Supreme Court has granted the appeal of former Makati City Mayor Elenita Binay to have her two criminal cases, each for alleged graft and malversation, be tried and heard separately by the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F6B74CCB72B64F51AE541F8C0F2F5A42&url=https%3a%2f%2fwww.manilastandard.net%2fnews%2fnational%2f371292%2fsc-grants-binay-plea-for-split-trials.html&c=3537651800968076663&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment