امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, November 30, 2021

Nimble Launches New Navigation Design

Our user's experience is always a top priority to us here at Nimble.  We recently embarked on a journey to modernize the technology that powers Nimble's ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F6B74CCB72B64F51AE541F8C0F2F5A42&url=https%3a%2f%2fwww.nimble.com%2fblog%2fnew-navigation%2f&c=4619711160172421485&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment