At Inland Home Mortgage, a lending division of Inland Bank serving customers nationwide, competing priorities and manual touchpoints made it challenging for loan officers to fully support customers in ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D739918BF22448A4903F3EC8198B8D8F&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-inland-home-mortgage-triples-email-open-rates-with-%2f2021%2f11%2f30%2f9501673.htm&c=8264699693250881775&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment