امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, November 30, 2021

Tough Talks Made Easy: How to Help Your C-Suite Choose Between Marketo and HubSpot

How to Help Your C-Suite Choose Between Marketo and HubSpot Written by Simran Singh and Moh Sabib What you’ll learn in this article:  When choosing a marketing automation platform, Marketo and HubSpot ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D808BB08A54B47E69F7F12E9C72F130F&url=https%3a%2f%2fwww.linkedin.com%2fpulse%2ftough-talks-made-easy-how-help-your-c-suite-choose-between-%2f&c=12809686974704406335&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment