امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 29, 2021

4 areas where low-code tech adds 10x value

Within the application development space, low-code/no-code has been adding 10x value compared to traditional development.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=60FE15EFDACB4588A3E7C9704D55B464&url=https%3a%2f%2fventurebeat.com%2f2021%2f11%2f29%2f4-areas-where-low-code-tech-adds-10x-value%2f&c=1687750595106191320&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment