امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, November 25, 2021

Thanksgiving 2021: Reasons to be Thankful in Your Business

Thanksgiving is a time for us to hit pause on all the upcoming holiday madness to reflect on and acknowledge what we’re grateful for.  Despite all the ups ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0A114A5C63F244ACBC1F417E50A389ED&url=https%3a%2f%2fwww.nimble.com%2fblog%2fthanksgiving-2021-reasons-to-be-thankful-in-your-business%2f&c=9956425049614120126&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment