امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, November 25, 2021

Salesforce (CRM) Set to Report Q3 Earnings: What's in Store?

Q3 performance is likely to reflect the benefits from strategic acquisitions and an accelerated digital transformation, boosting demand for cloud-based solutions.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CE2F76172A9444F2BADDCEBD1A6B28C9&url=https%3a%2f%2fwww.entrepreneur.com%2farticle%2f399156&c=6730511205099430148&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment