امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 24, 2021

Retailsphere's Database Reaches 1.5 Million Retail Units And Nearly 400,000 Contacts

Retailsphere's database is massive. And the speed at which it is growing is accelerating. Originally started in 2016 at MIT, the goal ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CB860A05BC574078B20C661DAFCC6861&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2fretailspheres-database-reaches-1-5-million-retail-units-and-nearly-400-000-contacts%2farticle_feb28ab3-066a-5f5e-9378-20c6a9f4a61c.html&c=9252752637967566703&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment