Retailsphere's database is massive. And the speed at which it is growing is accelerating. Originally started in 2016 at MIT, the goal ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CB860A05BC574078B20C661DAFCC6861&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2fretailspheres-database-reaches-1-5-million-retail-units-and-nearly-400-000-contacts%2farticle_feb28ab3-066a-5f5e-9378-20c6a9f4a61c.html&c=9252752637967566703&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment