امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, November 25, 2021

Pipedrive Opens Its Tenth Office Globally in Berlin: The Global CRM Provider Is Doubling Down on the German Market

Pipedrive, the sales-first CRM and intelligent revenue management platform for small and medium sized businesses, today announced the opening of its tenth office in the heart of Berlin. Since ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0A114A5C63F244ACBC1F417E50A389ED&url=https%3a%2f%2fwww.pipedrive.com%2fen%2fnewsroom%2fpipedrive-opens-its-tenth-office-globally-in-berlin-the-global-crm-provider-is-doubling-down-on-the-german-market&c=6894509465927659297&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment