امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, November 25, 2021

CRM platform startup Attio raises $7.7M to bolster staff for early 2022 public launch

Customer relationship management platform startup Attio Ltd. said today it has raised $7.7 million in funding to beef up its engineering and product development ranks in preparation for a full public ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4E580F70565D4F8FB85BC12681C2BFA7&url=https%3a%2f%2fsiliconangle.com%2f2021%2f11%2f24%2fcrm-platform-startup-attio-raises-7-7m-increase-headcount-public-launch%2f&c=13490013270055633307&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment