امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 27, 2021

Salesforce beats quarterly revenue estimates

Salesforce.com Inc (CRM.N) reported quarterly revenue on Thursday that beat analysts' estimates, helped by increased demand for its cloud-based software following a pandemic-led shift to remote work.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=AAC3E3FC6FFC4FD9AF22CCCB1F8D7FC1&url=https%3a%2f%2fwww.reuters.com%2ftechnology%2fsalesforce-beats-quarterly-revenue-estimates-2021-05-27%2f&c=10189095949195813391&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment