Salesforce.com Inc (CRM.N) reported quarterly revenue on Thursday that beat analysts' estimates, helped by increased demand for its cloud-based software following a pandemic-led shift to remote work.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=AAC3E3FC6FFC4FD9AF22CCCB1F8D7FC1&url=https%3a%2f%2fwww.reuters.com%2ftechnology%2fsalesforce-beats-quarterly-revenue-estimates-2021-05-27%2f&c=10189095949195813391&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment