امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 26, 2021

Provus Inc. Announces $1.16 Million in Funding From Angel Investors

Provus Inc., a Services Configure Price Quote (CPQ) solution company, today announced it has closed a $1.16 million in financing from a number of renowned angel investors. Provus, a Salesforce ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E1FD26AF998F41C8BCC6001D25B5501F&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2021%2f05%2f26%2f9378295.htm&c=1952974608068307453&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment