امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 26, 2021

Press This Podcast: Driving Massive Growth By Treating Your CMS & CRM as One with Anthony Cassara

Join host David Vogelphol and his guest Anthony Cassara as they talk about how to treat your CMS and CRM as one.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E1FD26AF998F41C8BCC6001D25B5501F&url=https%3a%2f%2ftorquemag.io%2f2021%2f05%2fpress-this-driving-massive-growth%2f&c=433599478863127577&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment