امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 27, 2021

Barron's

Salesforce reported revenue of $5.96 billion for its latest quarter, up 23% from a year ago. Its CEO called it the best first quarter in the company's history.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=AAC3E3FC6FFC4FD9AF22CCCB1F8D7FC1&url=https%3a%2f%2fwww.barrons.com%2farticles%2fsalesforce-stock-earnings-51622150637&c=16518772374177484136&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment