امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 26, 2021

Atento introduces the Virtual Hub: the first management center for working-from-home CX agents

PRNewswire/ -- (NYSE: ATTO), one of the five largest providers of customer relationship and business process outsourcing (CRM/BPO) services worldwide based on revenues, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E1FD26AF998F41C8BCC6001D25B5501F&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2fatento-introduces-the-virtual-hub-the-first-management-center-for-working-from-home-cx-agents%2farticle_b20a7823-e9f1-5834-bd3c-1a3b5de2d83c.html&c=12521771594187700956&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment