امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 27, 2021

SetSail Secures $26 Million Series A to Reinvent How Sales Reps Are Motivated and Rewarded

Press Release SetSail, an AI-powered platform that combines data and behavioral science to drive more revenue per sales rep, has secured $26M in Series A funding. The round, led by Insight Partners ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1FAED5599CC84A1C9342A795F38D44AD&url=https%3a%2f%2fventurebeat.com%2f2021%2f01%2f27%2fsetsail-secures-26-million-series-a-to-reinvent-how-sales-reps-are-motivated-and-rewarded%2f&c=11490147602069052963&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment