امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 26, 2021

SalesForce – First Eagle Comments on Salesforce.com

A strong performer for most of the year, shares of salesforce.com (NYSE:CRM) in the fourth quarter were weighed down by its acquisition of messaging service Slack for a price that drew concern from ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F92E074363BA4D59B97497CAE7960B1F&url=https%3a%2f%2ffintechzoom.com%2ffintech_news_salesforce%2fsalesforce-first-eagle-comments-on-salesforce-com%2f&c=15239909427401637772&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment