امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 27, 2021

Playvox Acquires Agyle Time; Raises $25M in Funding

Playvox, a Sunnyvale, Calif.-based CRM-connected omnichannel contact center provider of agent optimization solutions, raised $25m in funding from Five Elms Capital ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1FAED5599CC84A1C9342A795F38D44AD&url=https%3a%2f%2fwww.finsmes.com%2f2021%2f01%2fplayvox-acquires-agyle-time-raises-25m-in-funding.html&c=9830221232627657303&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment