امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 26, 2021

How Rezilion Converts More Marketing Qualified Leads with Priority Engine

Rezilion was having a difficult time breaking through to their target persona due to the demanding nature of their work. This was impacting their ability to successfully convert MQLs to SQLs. Solution ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5C2F277DA49443E4AC98C6617B0B6543&url=https%3a%2f%2fwww.publicnow.com%2fview%2f88FEDD4282904577CC97A46666D05E884CC98207&c=5728851130490177684&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment