امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 27, 2021

Four Ways to Digitally Enable Field Teams

Pharmaceutical commercial field teams are in the midst of an evolution in customer engagement. While provider access has been diminishing for years, the issue is exacerbated by COVID-19. Critical ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D30090A7EF334F0098A476C4CF2EA514&url=https%3a%2f%2fwww.publicnow.com%2fview%2fFF2AD14DAE0975C490B4B4594ABC0F913EA5571E&c=5879676651811167071&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment