امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 26, 2021

Dubber Unified Call Recording and Voice AI now available on Salesforce AppExchange

Innovative solution enables Salesforce users to compliantly capture calls from mobile, Unified Communications and traditional phones and automagically present recordings, call data and AI-enriched ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F92E074363BA4D59B97497CAE7960B1F&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fpr-newswire%2f0dc09dbbf46cdfee4406fa54d8c8ddc5&c=10857122929664697766&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment