امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 26, 2021

BofA, Mastercard, Salesforce, IBM to Report ESG Metrics Championed by World Economic Forum

Salesforce.com (CRM), and IBM (IBM) are among 55 companies that will report on environmental, social, and governance metrics championed by the World Economic Forum and its International Business ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5C2F277DA49443E4AC98C6617B0B6543&url=https%3a%2f%2fwww.barrons.com%2farticles%2fbofa-mastercard-salesforce-ibm-to-report-esg-metrics-championed-by-world-economic-forum-51611681670&c=17582361556434039213&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment