امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 27, 2020

Yeastar Launches New P-Series PBX System Targeting SMEs with Higher Expectations

Yeastar ( the world's leading provider of SME PBX systems, today announced the official release of its new P-Series PBX System at its first global launch event. More than just a PBX, Yeastar's ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=41A7D6D71E604B239A97814BAE43AF8A&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2fyeastar-launches-new-p-series-pbx-system-targeting-smes-with-higher-expectations-1029726417&c=14086369005538097140&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment